Sa plece ei din tara!

Dau prea multi bani la stat. In fiecare luna cand ma uit pe fluturasul de salariu ma sperii: dau mai mult de jumatate din bani pe impozite. Care nu inteleg unde se duc: servicii medicale nu exista, invatamantul este la pamant, iar eu raman fara bani. Pana acum, politicienii au ignorat cu detasare acest subiect. Ba mai mult, Boc a marit TVA-ul. Asa ca am inceput sa imi fac planuri de emigare. Am inceput sa caut diverse modalitati de a pleca din tara. Asa am dat pe Facebook de mesajul unei profesoare (daca va intereseaza pot sa va dau si numele) care a scris urmatorul mesaj: „Ma aflu la Paris de 3 saptamani si imi caut de lucru. Sunt profesoara si pot sa predau limba engleza. Am plecat din tara ca s-au facut taieri salariale”. Mesajul ei m-a pus pe ganduri: oare nu se poate face chiar nimic, trebuie toti sa fugim de tara asta? Ca si cum ar fi blestemata? Apoi am vazut la televizor si am citit aici ca cineva s-a gandit totusi la problema asta si ca ar putea exista o rezolvare in viitorul apropiat: Cu trei cote: 8%, 12% si 16%. Impact bugetar al cotelor diferentiate – max -0,6% din PIB. Aceasta suma e recuperabila din plafonarea cheltuielilor cu bunurile si serviciile si generalizarea SEAP.

Deci, se poate. Dar, asa cum era si de asteptat, initiativa vine din partea Opozitiei, nu a Puterii. Asa ca ii prezic de pe acum sfarsitul Doamnei Udrea & company.  Eu vreau o viata normala in Romania. Sa se duca ea sa-si gaseasca un job la Paris .

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Sa plece ei din tara!

  1. Pingback: A început faza finală a purificarii populaţieie României, marca Băsescu. « Popateapa's Blog

  2. Horatiu Buzatu says:

    Corect, să plece ei din țară ! O singură remarcă aș face: cea mai mare parte a taxelor și impozitelor ce se duc la stat nu sunt cauzate de impozitul pe venit ci de diverse contribuții: pentru șomaj – 1 %, asigurări sociale – 31 % și sănătate – 10 %. Este adevărat că opoziția propune o impozitare diferențiată pe venit, dar pentru a ajuta cu adevărat firmele și angajații trebuie să umble mai ales la aceste contribuții.

Leave a comment