O noua Romanie

Exista o mare comunitate, cu un potential enorm, atat de energie, cat si de inteligenta. De cateva luni, de cand am intrat in blogosfera si pe FB, pot spune ca ma fascineaza. Sunt oameni cu idei, cu proiecte extraordinare, pe care nu-i vedem la televizor, pentru ca nu sunt fotbalisti, nu au avut o relatie cu Bianca lui Bote, etc.

Dar ei nici nu au nevoie de televiziune, radio, presa scrisa. Proiectele si ideile lor circula pe internet si e suficient. Ajung la cine trebuie si, cel mai important, primesc raspunsuri, interactioneaza si astfel, ideile cresc, se dezvolta si devin proiecte functionale impartasite de comunitati intregi, extrem de numeroase. Facebook are 2.000.000 de utilizatori romani si creste intr-un ritm ametitor.

Am impresia ca cei din comunitatea online seamana intr-un fel de cei care au plecat din tara. Multi tineri, dezamagiti de ce le-a oferit Romania ultimilor ani, au ales sa plece in alta tara. Pe acelasi tipar, multi tineri dezamagiti de discursul public si de falsele valori pe care le vehiculeaza, de liderii de opinie, de carton si mincinosi, au plecat dintr-o Romania formata din opiniile vehiculate in ziare, radiouri, televiziuni si au creat o noua Romanie, intr-un spatiu unde au avantajul lui Cristofor Columb: sunt primii care au debarcat in Lumea Noua si o pot construi dupa bunul lor plac. In aceasta Lume Noua, eu imi pun mari sperante. Aceasta Lume Noua poate aduce o Romanie Noua, rupta de trecutul negru de 50 de ani de comunism, de ultimii 20 de ani de tranzitie si de incercari nesfarsite si zadarnice.

De aceea, m-am bucurat sa citesc acest mesaj:

Am un mesaj special pentru vocile tinerilor, de pe internet. Aceste voci mi-au dat un imbold special. Am inceput sa fiu atent la vocile celor de pe bloguri, de pe internet. Sunt oameni tineri, cu o meserie, cu o viata cu putina politica. Acesti oameni m-au inspirat sa trec peste orgolii si sa propun acest proiect. Lor le multumesc si vreau sa le transmit ca Romania viitorului se poate face daca si ei se implica mai mult.

Cum vi se pare o nouă societate, construită de cei de generaţia mea şi a domnului Antonescu, generaţia celor care s-au săturat de ultimii 20 de ani şi care vor un nou început? O Românie cu bun-simţ şi cu mai multă corectitudine?

M-am bucurat sa vad ca cineva ii asculta pe acesti tineri. Ca proiectele si ideile lor pot determina programul comun a doua partide mari, cum sunt PSD si PNL! Inseamna ca in curand, mesajul tinerilor din Lumea Noua va ajunge in forurile de decizie. Si vom putea trai in Romania Noua, asa cum ne-am dorit-o mereu si ne-a fost inaccesibila pana acum.

Voi ce parere aveti?

Vania, Ioan SorinCaius, Theodora, Ana Usca, Cristian Lisandru, ElisaHai ca se poate!, Dragon, Starea Natiunii, Supravieţuitor, Cristian DimaTeo NeguraPopa Teapa, Madi si Onu, Aliosa, KinR, Gebelezis, Nea Costache, Matilda, Cepeca, Yogoshima, Augustin, Renata, Lucia Verona, Alianta Dreptei, Ada, Vlad cel Groaznic, Dan Voiculescu, Plano 10, Sibilla, Bibliotecarul, Andi Bob, Atitudini, Basarica, Chrystyan, Cristian Ghinda, Gica Contra, Marcus, Pro Atitunine, Ragnar, Razvan, Mirela,

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

