Oamenii care ies maine in strada au nevoie de Victor Ponta

66,67% dintre participantii la un sondaj lansat de un blog foarte popular, considera ca Victor Ponta trebuie sa participe la miscarile sindicale care vor avea loc astazi in Bucuresti.

25% sunt impotriva unei asemenea idei.

Parerea mea este ca sondajul reflecta destul de acurat situatia existenta acum in tara. Ba chiar, acorda prea mult credit PDL-ului care, in sondaje, nu depaseste 10%.

Si la mine in spital situatia e cam la fel, chiar mult mai rea. Majoritatea colegilor mei vor sa cada guvernul. Iar cei care sunt indiferenti, au deja contracte semnate din primavara in Marea Britanie sau Spania.

Eu o sa pastrez pentru istorie fluturasul de salariu de luna aceasta. Mi-as dori ca peste cativa ani sa nu-mi vina sa cred ca am trait o asemenea perioada.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

