O asistenta a lipit gura unui bebelus care plangea noaptea

Una dintre asistentele Spitalului de Copii “Louis Ţurcanu” din Timişoara a abuzat un nou-născut pentru că acesta plângea prea mult. Asistenta a lipit peste suzeta din gura copilului o bandă. Mama a descoperit fapta în toiul nopţii.

“Am făcut o plângere la Protecţia Copilului şi la Secţia 1 Poliţie. O să fac una şi la Colegiul Medicilor”, a spus femeia. Emanuela Crişan (foto jos), de 20 de ani, mama pruncului abuzat, a născut la Timişoara în urmă cu două luni. Mama şi bebeluşul erau internaţi în spital din 9 septembrie pentru că micuţul avea probleme medicale. „Când l-am văzut aşa, m-am speriat şi prima oară mi-a dat în gând că a căzut şi s-a lovit la cap. Când am întrebat-o pe asistentă ce s-a întâmplat mi-a spus că urlă ca un nebun”, a spus mama.

O fapta incredibila, care cred ca se poate intampla doar in Romania, in tara in care pacienti sunt tratati ca niste sclavi. O astfel de atitudine consider ca merita pedepsita cu concedierea, si nu numai. In tara astfel de fapte se petrec de mult timp, si sper ca accidentul de la Maternitatea din Giulesti sa traga un semnal de alarma vizibil asupra Sistemului de Sanatate din Romania peste care se pune un mare semn de intrabare.

sursa: realitatea.net

This entry was posted in aici, medicina, Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

