Policlinica cu plata, numarul 1, de pe Batistei ar trebui inchisa!

Ati fost pe acolo in ultima vreme? Holuri lugubre, nevaruite si neluminate, cabinete cu scaune scorojita si ataratura medicala din anii ’70. Medici pensionati demult din unitatile de stat, care practica medicina cu metode si medicamente de acum 30 de ani.

Am fost astazi acolo, cu o nepoata, la stomatologie. Ea, cu abces. Fata si ochiul umflate. Scaunul stomatologic imi amintea de copilaria de pe vremea lui Ceausescu. Singura substanta existenta in cabinet era Cloramina. Manusi, masca, ECHIPAMENT STERIL? Nu!!! Asistenta si doctorita, pensionare.

Doctorita i-a prescris pentru abces Doxiciclina si Paracetamol! E posibil asa ceva? Si eu stiam ca trebuia sa-i prescrie Augmentin! Am dat 39 de lei pentru bataia asta de joc!!!

Pana seara, nepoatei mele o se dublase umflatura!

Am mers la primul cabinet de pe strada si i-a prescris Augmentin si Nurofen.

Stau si ma intreb, dincolo de incompetenta medicilor, cum de a primit Policlinica cu plata numarul 1 aviz de functionare. Cladirea si aparatura medicala sunt intr-un stadiu avansat de degradare. Este un izvor de infectie, nu o unitate medicala!

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

