Traim in Romania, ce bine!

– aici oamenii sunt ospitalieri – daca esti strain, daca arati bine sau daca au ceva de castigat de pe urma ta

– aici fiecare isi vede de treaba lui si se bucura la succesul vecinului – :))))) yeah right! toata vara m-am chinuit sa nu ma bronzez, ca sa nu ma invidieze colegii la serviciu si sa nu-mi “bage strambe”.

– avem o tara frumoasa – asa e. si foarte murdara. am fost la busteni zilele trecute si, cu ce am gasit in iarba, am reusit sa reconstitui cel putin 5 intamplari care au avut loc in acel spatiu, inainte sa vin eu (cu probe fizice!)

– romanii sunt buni-crestini – religia se baga pe gat cu forta in scoli, iar la biserica, in proportie de 80% merge varsta a treia. tinerii romani cred in world of warcraft. sunt buni-crestini – de aceea, fiecare roman face, in medie pe zi, cel putin 3 pacate (ia ganditi-va un pic. pot sa va ajut: stiti ca machiajul e un pacat? pentru ca ii sminteste pe barbati. stiti ca sexul pe la spate e pacat? pentru ca inseamna ca faci sex cu diavolul. think about it)

– romanii sunt plini de voie-buna – au venit niste francezi in romania. au mers cu metroul. m-au intrebat: de ce oamenii sunt asa de tristi si de incruntati? de atunci, am inceput sa ma uit in jur cu atentie: oamenii sunt tristi, posomorati, au un orizont de asteptare gri. in alte tari din ue, lumea zambeste pe strada, te saluta…am avut un magazin cu produse naturiste. cel mai greu lucru a fost sa determin vanzatoarea sa spuna “buna ziua, bine ati venit”. a zis ca nu poate. maximum, putea sa spuna “buna ziua”. zicea ca “bine ati venit” e o agresiune la adresa clientului. ne e teama sa comunicam. ne e teama de celalalt.

– romanii au fost mereu rabdatori, calmi si echilibrati. dap. veneau, turcii, hunii, tatarii. si noi eram mereu calmi si echilibrati. acum nu mai vine nimeni, dar noi suntem paranoici tot timpul. asta e cuvantul. suntem paranoici de la ce face vecinul, pana la ce se intampla cu organismul nostru. am fost la o emisiune la tvr, unde se vorbea de alimentatie sanatoasa. eu am spus, cu sinceritate, ca mananc margarina, aproape zilnic, de multi ani. o doamna in varsta (care se hranea natural) a inceput sa tzipe la mine in emisiune: “o sa mori, inveti lumea la prostii, la televizor! o sa mori!”. a murit dupa 3 luni de cancer. odihneasca-se in pace. si, daca nu ma credeti ca romanii sunt paranoici, mai am un singur argument. distrugator. romania are OTV.

parerea mea? romanilor le lipseste un lucru esential: nu stiu sa trateze o situatie cu relaxare, cu detasare. cu zambetul pe buze. lumea e mereu incrancenata, sa castige in fiecare secunda o batalie, cu sange si victime. si apoi sa dea drumul la televizor

This entry was posted in sonia loren and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Traim in Romania, ce bine!

  1. sandman_ro says:

    Si stii de ce? Pentru ca romanii sint romani, adica singurul popor format din 2 barbati, Traian & Decebal. :))

Leave a Reply

